Klachtenprocedure All4Funding

All4Funding tracht zo duidelijk en gemakkelijk mogelijk haar diensten aan te bieden. In het geval je toch niet tevreden bent over onze dienstverlening of onze website dan kun je je klacht mailen naar: klacht@all4funding.nl of sturen naar:

All4Funding B.V.
Newtonlaan 61
3584 BP Utrecht

In je e-mail of brief dien je het volgende te vermelden:

  • Wat is je klacht
  • Welke oplossing verwacht je
  • NAW-gegevens en contactgegevens (e-mail of telefoonnummer)

Na het ontvangen van je klacht ontvang je binnen twee werkdagen een bevestiging. De klacht zal binnen tien werkdagen worden beantwoord, indien mogelijk met een voorstel voor een oplossing.

All4Funding is tevens aangesloten bij het Klachteninstituut Financiƫle Dienstverleners (KiFiD). Indien jij en All4Funding het niet eens kunnen worden over een oplossing, dan kun je je tot het KiFiD wenden (www.kifid.nl). Voor sommige bemiddelingen kan het KiFiD jou kosten in rekening brengen. Lees daarvoor de informatie op hun site.

Jouw klacht en ons antwoord erop worden minimaal 1 jaar bewaard en daarna vernietigd.