Levent Food Market

Update 16 februari 2022: Cowdfunding geslaagd. Zie updates voor meer informatie.

In het kort

Mijn naam is Konuralp Levent en als kind had ik maar één doel: voor mezelf beginnen. Ik heb altijd al gedroomd van een eigen onderneming in de supermarktbranche. Ik kom uit een ondernemersgezin. Mijn vader heeft jarenlang een café gerund in Rotterdam. Zijn hart voor zijn zaak heeft mij altijd geïnspireerd.

Tijdens mijn zoektocht naar een leeg pand trof ik de winkel op de hoek van de Kastanjesingel en Peppelweg aan. Vanaf dat moment wist ik dat dit pand geschikt was om mijn doel te verwezenlijken. Hier wil ik mijn eerste eigen winkel starten waarbij aandacht, service en kwaliteit voorop staan. Samen met mijn zusje Sinem en jullie hulp ga ik ervoor om mijn droom na te jagen.

Ik ben deze crowdfundingcampagne gestart omdat wij een financiering nodig hebben van € 130.000,-. Deze financiering dient voor de verbouwing en inrichting van het winkelpand.

Je kunt al vanaf € 100,- een lening aan mij verstrekken voor vijf jaar. Je ontvangt hierop een rente van 8% per jaar. Het eerste jaar is aflossingsvrij. Je ontvangt dan alleen rente. De lening wordt in de vier jaren erna annuïtair afgelost. Naast de rentevergoeding ontvang je een leuke tegenprestatie.

WIE ZIJN KONURALP EN SINEM LEVENT

Ik ben Konuralp, een 23 jarige ambitieuze jongeman. In 2019 heb ik mijn mbo-opleiding logistiek afgerond. Hierna ben ik twee jaar werkzaam geweest als accountmanager, waarbij ik dagelijks contact heb gehad met groothandelaren van Turkse, Aziatische, Afrikaanse en Indiase producten. Deze leveranciers voorzien middelgrote en kleine supermarkten van diverse levensmiddelen, zoals noten, zuidvruchten, koffie, biscuits, groente, fruit etc. Ik heb daarnaast drie jaar werkervaring in de supermarktbranche. Hierbij hield ik me voornamelijk bezig met de verkoop van artikelen en het optimaliseren van het verkoopproces. Hiernaast hield ik me ook bezig met presentatie van producten in de winkel, kassawerkzaamheden en magazijnwerkzaamheden.

Mijn jongere zusje Sinem is 19 jaar. Zij volgt momenteel een deeltijdopleiding social work. Zij staat als geen ander achter het plan, en is dan ook zeer gemotiveerd om naast haar deeltijdopleiding alle tijd die benodigd is mee te werken in de supermarkt.

Wij komen uit een gezin met vier kinderen. Ondernemen is niet onbekend binnen ons gezin, daar onze vader jaren een café heeft gerund in Rotterdam. Onze moeder is een echte moeder voor ons en huisvrouw, zij heeft geen baan. Wel heeft zij jarenlange ervaring als schoonmaakster. Zij zal de winkel met enige regelmaat vrijwillig schoonmaken, daar een schone en opgeruimde supermarkt een visitekaartje is voor de klanten. Onze moeder is zeer enthousiast over het plan en staat er zeker voor open om ons meermaals per week op vrijwillige basis te helpen in de supermarkt.

Verder hebben wij nog een oudere broer en zus. Onze oudere broer, Egemen Levent, heeft de opleiding Supply Chain Management aan de Universiteit van Tilburg afgerond en werkt full time op de afdeling Development & Optimization bij Boskalis. Met de kennis die hij heeft opgedaan bij zijn opleiding, is hij bereid naast zijn baan bij Boskalis te zorgen voor het voorraadbeheer van de supermarkt. Onze oudere zus, Özge, heeft Marketing en Communicatie gestudeerd aan de Universiteit van Tilburg, en is momenteel werkzaam als docent-trainee bij De Haagse Hogeschool. Met haar studieachtergrond is zij bereid werkzaamheden voor de supermarkt uit te voeren inzake marketing. Zij is van plan een Facebook- en Instagram-platform op te zetten voor de supermarkt en zij helpt ons met het bedenken van marketingcampagnes. Tevens is zij van plan een website op te zetten waarop de algemene informatie, acties en producten van de supermarkt zichtbaar zijn.

DE ACTIVITEITEN VAN DE ONDERNEMING

Met Levent Food Market willen wij een aansprekend retail merk ontwikkelen voor de lokale bevolking in Schiebroek.

Om ons te onderscheiden, verkopen wij niet alleen voedingsmiddelen, maar een beleving. In de winkel bieden wij onze klanten de gelegenheid om te ontspannen met een – natuurlijk gratis – kopje koffie of thee. Daarnaast is de winkel een verrijking voor de buurt en voorziet in een duidelijke behoefte namelijk de dagelijkse boodschappen.

WAAR WORDT DE FINANCIERING VOOR AANGEWEND

Wij zijn deze actie gestart om de opstart van de winkel te financieren. Er moet verbouwd worden en de winkel zal moeten worden ingericht.

Wij zullen de klanten dagelijks bedienen door middel van ons breed assortiment van alledaagse voedingsmiddelen waaronder verse groente, verse fruit, brood, vleeswaren, kruidenierswaren en huishoudelijke artikelen.

Wij hebben altijd gedroomd van een eigen zaak gericht op beleving van gezondheid en smaak voor de buurt. Kwaliteit, gezondheid en smaak vinden wij erg belangrijk en zit in onze natuur.

DE HUIDIGE MARKT

Het belang van de supermarkt voor Nederland is voor iedereen duidelijk. De supermarkt branche is niet voor niets aangemerkt als een vitale branche. Ook tijdens de coronacrisis is het belang en de centrale rol van supermarkten gebleken. Naast de maatschappelijke is ook de economische bijdrage van de supermarktbranche groot.

Meer dan de helft van al het eten en drinken in Nederland wordt verkocht via de supermarkt. De zelfstandige supermarktondernemer speelt hierin een grote rol. Ruim één op de drie van de supermarkten in Nederland wordt door een zelfstandige ondernemer gerund.

Tegelijkertijd neemt de belangstelling toe voor buitenlandse producten en laten de Nederlandse supermarkten kansen liggen! Ondanks de veranderende samenleving blijven supermarktformules onbewogen vastzitten aan hun traditionele koers. Met als gevolg dat retailers een grote doelgroep missen. Alles bij elkaar opgeteld, vertegenwoordigen die aankopen van buitenlandse producten een miljoenenmarkt (Bron: Financieel Dagblad).

Productoverzicht.

Een breed assortiment van alledaagse voedingsmiddelen waaronder verse groente, verse fruit, brood, vleeswaren, kruidenierswaren en huishoudelijke artikelen. De broodafdeling wordt een ultieme beleving waar onder andere croissantjes, Turks en Marrokaans brood, belegde broodjes, pizza broodjes, bladerdeeghapjes worden verkocht. Tevens zal er een saladebar geplaatst worden in de winkel om de klanten elke dag te voorzien van verse huisgemaakte salades waaronder Griekse salade, aardappelsalade, gevulde paprika maar ook turkse bulgursalade, aubergine gevuld met gehakt en gerolde wijnbladeren.

MARKETING- EN VERKOOPPLAN

Aansluiten bij een winkeliersvereniging

Deelnemen aan maandelijkse of jaarlijkse promotie activiteiten. Een voorbeeld is een spaaractie met als beloning een gratis artikel. Hiermee willen we meer loyaliteit creëren onder onze klanten.

  • Corporate website

Een website geheel in eigen huisstijl. Voorzien van contactinformatie, bedrijfsinformatie, het assortiment, acties, webshop en andere relevante informatie.

  • Social media (owned & paid)

Wij zetten social media veelvuldig in om zo dicht mogelijk bij onze klanten te kunnen zijn. We richten ons voornamelijk op Instagram en Facebook. Hier delen we zowel onze producten en acties als de leukste hoekjes van de winkel, zoals de koffiehoek. De sociale media pagina’s van Levent Food Market bieden klanten een fysieke sfeer in een online omgeving. Zo helpen we ook online met vragen en gaan de dialoog aan met onze volgers. Daarnaast wordt er gebruik gemaakt van advertentie campagnes op sociale media.

  • Experience marketing

Levent Food Market biedt haar klanten een echte belevenis tijdens het winkelen. Zo kunnen klanten na of tijdens het boodschappen doen een kop koffie nemen en broodjes bestellen om tot rust te komen en op hun gemak de boodschappenlijst afwerken.

  • Mond-tot-mond reclame

Mond-tot-mond reclame heeft een grote geloofwaardigheid en daar willen wij absoluut gebruik van maken. Tegenwoordig vindt mond-tot-mond reclame ook online plaats. Naast dat tevreden klanten de buurman of buurvrouw vertellen over Levent Food Market, zetten wij ook onze eigen omgeving in. Zo hebben wij een grote familie en veel vrienden in Rotterdam en omgeving.

  • Paid media (flyers, folders, banners etc.)

Er wordt regelmatig geadverteerd om meer naamsbekendheid te creëren en de producten en acties onder de aandacht te brengen. Deze worden verspreid in de nabije omgeving van de supermarkt.

Te financieren

<< Op verzoek van de ondernemers is dit blok met marktgevoelige informatie tijdelijk verwijderd. >>

Financiering

<< Op verzoek van de ondernemers is dit blok met marktgevoelige informatie tijdelijk verwijderd. >>

TOELICHTING VAN DE CIJFERS DOOR ALL4FUNDING

<< Op verzoek van de ondernemers is dit blok met marktgevoelige informatie tijdelijk verwijderd. >>

EXTRA BELONING

Wij willen graag de investeerders ook een extra beloning in het vooruitzicht stellen:

 Bij een investering van:

  • 500 euro of meer: kortingsbon ter waarde van 10 euro
  • 1.000 euro of meer: kortingsbon ter waarde van 20 euro
  • 2.000 euro of meer: kortingsbon ter waarde van 30 euro
  • 5.000 euro of meer: kortingsbon ter waarde van 50 euro

Bij een succesvolle funding ontvangen de investeerders een kortingsbon per e-mail. De bon kan in de winkel verzilverd worden.

Updates

Storing!

Geplaatst op 14 januari 2022 om 19:07

Beste Investeerders. We hebben een kleine storing, waardoor de teller nu nog niet loopt. We verwachten dat het straks verholpen is. Om 19.00 uur stond de teller op E 12.300,=. Bedankt voor uw geduld.

Storing!

Geplaatst op 15 januari 2022 om 00:07

Beste Investeerders, Helaas is de storing met de teller nog niet verholpen. We doen ons uiterste best. De teller staat nu op E 26.600,= en er zijn tot nu toe 23 investeringen.

Storing verholpen!

Geplaatst op 16 januari 2022 om 22:49

Beste investeerders,

Gelukkig hebben we de storing al enige tijd geleden verholpen! De teller staat nu op E 35.700,=.

Mailt u ons op info@all4funding bij vragen?

Cowdfunding geslaagd

Geplaatst op 16 februari 2022 om 11:05

Wij zijn trots op de geslaagde crowdfunding voor Levent Food Market.

• Financiering € 130.000,--;

• Rente 8% per jaar;

• Looptijd 5 jaar.

Gefeliciteerd Konuralp en veel succes met jouw bedrijf!

Wil je niets missen, schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief: https://bit.ly/2YiXsFt

€ 130.000,00
geïnvesteerd van de € 130.000,00

100,0%


Rating
S2 - starter, goede financiële verwachtingen
Tweede rating
BB
Financiering
annuïteitenlening (eerste jaar aflossingsvrij)
Rente per jaar
8,0%
Looptijd
5 jaar

Reacties van investeerders

Roy Koen – € 2.000,00

Toegevoegd op 12-2-2022 08:39

De laatste 2000 krijg je van mij! Succes, heb er alle vertrouwen in.

Anoniem – € 500,00

Toegevoegd op 9-2-2022 23:45

Hopelijk gaat het allemaal lukken met het inrichten van de winkel. We komen zeker eens kijken hoe alles er bij staat. Veel plezier en succes, Peter

Nathan van Zijll – € 200,00

Toegevoegd op 8-2-2022 13:21

Heel veel succes!!

Rijk Boon – € 2.500,00

Toegevoegd op 7-2-2022 17:09

goede zaken toegewenst

Anoniem

Toegevoegd op 2-2-2022 15:37

Heel veel succes!!

Anoniem – € 5.000,00

Toegevoegd op 29-1-2022 11:12

Jong, gedreven en ondernemend. Goede combinatie. Veel succes.

JAM Joosen – € 1.000,00

Toegevoegd op 28-1-2022 17:51

Ik ben enthousiast over het ondernemerschap in jullie familie en heb vertrouwen in jullie. Veel succes!!

Anoniem – € 1.000,00

Toegevoegd op 20-1-2022 21:54

Leuk project. Succes!

Bram Jaegers – € 200,00

Toegevoegd op 18-1-2022 15:46

Veel succes met het ondernemen en een mooie funding.

Ismail Canga – € 300,00

Toegevoegd op 16-1-2022 21:11

Mooi dat jullie als familie samen dit initiatief succesvol willen maken. Mijn zegen hebben jullie!

Anoniem

Toegevoegd op 15-1-2022 19:50

Succes!

Lex van Hoepen – € 300,00

Toegevoegd op 15-1-2022 11:39

Heel veel succes met de onderneming!

Anoniem

Toegevoegd op 15-1-2022 09:42

Heel veel succes met jullie onderneming!

Meer reacties tonen